خبرگزاری کار ایران

آقاجانی خبر داد:

برگشت شهریه‌های غیر درسی مدارس غیردولتی

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۸۲۳

رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش گیلان از برگشت شهریه‌های غیر درسی مدارس غیر دولتی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش گیلان گفت : با مشخص شدن زمان پایان سال تحصیلی ، چگونگی بازگشت شهریه های غیر درسی نظیر سرویس مدارس و تغذیه مدارس غیر دولتی به خانواده های دانش آموزان ها اطلاع رسانی می شوند.

حمید آقاجانی با بیان اینکه با توجه به اینکه مدارس غیر دولتی مکلفند تمامی خدمات آموزشی تعیین شده برای یک سال تحصیلی را ارائه دهند افزود : به دلیل اینکه در روزهای کرونایی آموزش تعطیل نشد ، بنابراین شهریه درسی مدارس غیر دولتی که معلم هایشان مطالب کتاب های درسی  را به دانش آموزان در فضای مجازی آموزش دادند ، بازگردانده نخواهد شد. 

وی در خصوص وضعیت حقوق معلمان مدارس غیر دولتی گفت :  موسسان موظفند حقوق معلمان را طبق قراردادهای منعقده به طور کامل پرداخت کنند.

رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش گیلان از اولیاء مدارس و معلمان خواست موارد تخلف احتمالی را با سامانه تلفنی 4317 اطلاع دهند تا پیگیری شود.

حمید آقاجانی با اشاره به راه اندازی شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) در مدارس خاطرنشان کرد: 820 مدرسه از 846 مدرسه غیردولتی گیلان و 25 هزار و 452 دانش آموز از 60 هزار و 643 دانش آموز مدارس غیر دولتی استان، تاکنون به شبکه شاد آموز متصل شده اند.

وی با اشاره به شرایط ثبت نام مدارس در سال تحصیلی آینده افزود : با توجه به ظرفیت محدود مدارس، امکان پیش ثبت نام با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با الویت ثبت نام الکترونیکی وجود دارد که شهریه نهایی بعد از آماده شدن سامانه شهریه در خرداد ماه اعلام می شود.

رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش گیلان اضافه کرد : امسال هم مثل سال‌های پیش احتمال افزایش شهریه وجود دارد که مقدار آن در خرداد اعلام می‌شود و این افزایش بر اساس الگوی شهریه شامل مواردی نظیر افزایش اجاره بهای مدارس  و نرخ حقوق معلمان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز