خبرگزاری کار ایران

ضرورت استفاده از ماسک و دستکش برای ورود به بیمارستان‌های یزد

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۸۱۱

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا یزد گفت: استفاده از ماسک و دستکش برای ورود به بیمارستان ها و مراکز درمانی استان الزامی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، ابراهیم سلمانی اظهار داشت: از ورود بیماران و همراهان آنها که فاقد ماسک و دستکش باشند به مراکز درمانی استان یزد جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به کاهش ابتلا به بیماری کرونا در استان و الزام به رعایت پروتکل‌های بهداشتی با هدف پیشگیری از ابتلا به کرونا ادامه داد: مطابق با استاندارد سازمان بهداشت جهانی و دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونای کشور، ورود افراد فاقد ماسک به بیمارستان ها و مراکز درمانی ممنوع است.

سلمانی با تاکید بر اینکه بیمارستان ‌ها یکی از مکان‌‌های پر‌خطر از نظر شیوع بیماری هستند افزود: ضروری است تمامی کارکنان و مراجعان، نکات بهداشتی را رعایت و از ماسک و دستکش مناسب استفاده کنند.

سخنگوی ستاد کرونا یزد با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی عنوان کرد: نحوه فعالیت و رفتار این ویروس مشخص نیست و در صورتی که مردم این دستورالعمل‌ ها را رعایت نکنند، ممکن است منجر به سرایت و شیوع بیشتر این ویروس شود.

وی با بیان اینکه وضعیت یزد درباره این بیماری و ویروس کرونا هنوز سفید نیست اظهار داشت: با توجه به لزوم انجام اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا و همچنین اهمیت بالای آن در مراکز و حتی اصناف، استفاده از دستکش و ماسک الزامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز