خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی یزد خبر داد:

اجرای طرح پاکسازی معتادین در یزد/ کشف بیش از یک تن موادمخدر

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۸۰۱

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری 33 معتاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و درخواست‌های مردمی، پلیس طرح شناسایی معتادان و توزیع‌کنندگان موادمخدر را در شهرستان یزد اجرا کرد.

وی افزود: ماموران در این طرح تعداد 33 معتاد را با 3 کیلو 281 گرم مواد مخدر در سطح شهر یزد دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم این طرح و طرح های مشابه همچنان تداوم دارد.

وی بیان داشت: معتادان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت بازپروری تحویل کمپ شدند.

هاشمی فر ضمن اشاره به استمرار طرح ارتقا امنیت اجتماعی تصریح کرد: مواد مخدر خطرناکترین پدیده جامعه بحساب می ‌آید که جز تباهی، نابودی، بیماری، پشیمانی و مرگ چیزی به دنبال نخواهد داشت.

وی همچنین از کشف بیش از یک تن مواد مخدر در هفته گذشته در هفت عملیات جداگانه در بازرسی از خودروهای عبوری از استان خبر داد و گفت: مواد مخدر کشف شده ۹۹۰ کیلوگرم تریاک و مابقی حشیش است، در ارتباط با این کشفیات ۱۰ متهم که قصد انتقال مواد یادشده را از جنوب و شرق کشور به تهران و شمال داشتند، دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز