خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری فردیس:

نیروهای امدادی شهرداری فردیس همچنان در آماده باش هستند

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۵۳۲

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس گفت: نیروهای امداد‌رسان این سازمان به محض احساس زلزله در فردیس به حالت آماده باش درآمدند و این حالت همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، حسین عاشوری با اشاره به اینکه نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس به محض وقوع زلزله ۵.۱ ریشتری دماوند به حالت آماده باش درآمدند، اظهار کرد: این زلزله در شهر فردیس نیز احساس شد و شهروندان به سبب نگرانی از وقوع مجدد زلزله از منازل خود خارج شدند.

وی در ادامه با افزود: ۴۰ نیروی آتش نشان با ۱۳ خودروی امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس به دستور شهردار در نقاط مختلف شهر از جمله شهرک کوثر، رزکان، بلوار های ۴۴ متری امام خمینی، ارم، شهدا و … به منظور خدمات رسانی به شهروندان در حوادث احتمالی استقرار یافتند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس با بیان اینکه از هنگام وقوع زلزله تا بازگشت شهروندان به خانه هایشان یک خودرو بزرگ امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس در شهر گشت زنی می‌کرد تا درصورت نیاز به شهروندان خدمات رسانی کند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه در فردیس هیچ خسارت جانی و مالی در پی نداشت.

به گفته وی، آماده باش نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس به محض وقوع زلزله آغاز شده و همچنان تا این ساعت ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز