خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به ایلنا خبر داد:

برگزاری امتحانات نهایی از 17خرداد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی/ پیش‌بینی187حوزه امتحانی در استان برای 32 هزار دانش آموز

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۲۶۳

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از آغاز امتحانات نهایی از 17 خرداد 99 به صورت حضوری در استان خبر داد و گفت: برگزاری سالم امتحانات مانند سنوات گذشته با لحاظ کردن اصل فاصله گذاری اجتماعی مورد تاکید است.

جعفر پاشایی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، از اعلام برنامه امتحانات نهایی کلیه رشته‌های تحصیلی دوره‌های متوسطه (نظری، فنی و حرفه‌ای) پیش دانشگاهی و پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه در خرداد ماه سال تحصیلی 99-1398خبر داد و گفت: تمامی رویه‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی لحاظ می‌شود.

وی یادآور شد: ایجاد وحدت رویه با کمترین نارسایی در حوزه امتحانات از خصوصیات بارز دستگاه تعلیم و تربیت استان است و تاکید می‌شود که جلوگیری از هرگونه نارسایی مدنظر باشد.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی، همکاری و نظارت مستمر در شرایط حساس کنونی برای دانش آموزان، اولیا و مسئولان دقت و حساسیت بیشتر از سال‌های گذشته لازم است.

پاشایی گفت: بازگشایی مدارس منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا بوده و در صورت اعلام ستاد اطلاع رسانی می‌شود؛ تدابیر لازم نیز برای بازگشایی مدارس اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 32 هزار دانش آموز استان در امتحانات نهایی استان در تمامی رشته‌های تحصیلی داوطلب هستند، گفت: برنامه امتحانات نهایی سال سوم متوسطه نیم سالی- واحدی (بزرگسالان- آموزش از راه دور- داوطلبان آزاد)، پیش دانشگاهی نیم سالی- واحدی(بزرگسالان- آموزش از راه دور- داوطلبان آزاد) و پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد به صورت حضوری خواهد بود و طبق برنامه ریزی‌ها، 187 حوزه اجرا با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز