خبرگزاری کار ایران

رحیمی خبر داد:

آزمایش کرونا در مشهد برای افراد علامت‌دار رایگان انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۲۵۱

مسئول کارگروه اطلاع ‌رسانی بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آزمایش کرونا در قالب نظام ارجاع بیماران سرپایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت رایگان و با داشتن علائم مشکوک در ۳۸ مرکز جامع خدمات سلامت این دانشگاه انجام می‌شود.

به‌گزارش ایلنا از مشهد، دکتر حمیدرضا رحیمی در این خصوص گفت: افرادی که بدون هیچ علامتی می‌خواهند آزمایش شخصی کرونا بدهند می‌توانند به آزمایشگاه جهاد دانشگاهی مشهد و بیمارستان امام حسین(ع)  مراجعه کنند.

وی افزود: در این دو مرکز یاد شده طبق دستورالعملی که وجود دارد به صورت تلفنی وقت می دهند و از افراد متقاضی با دریافت هزینه آزمایش کرونا می گیرند.

وی اضافه کرد: به طور متوسط روزانه ۷۵۰ تست کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گرفته می شود.

مسئول کارگروه اطلاع ‌رسانی بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: افرادی که دارای علائم شبه کرونا هستند باید به نزدیک ترین مراکز جامع سلامت که آدرس آنها در سایت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اطلاع رسانی شده مراجعه کنند و در این مراکز یک شرح حال از بیمار گرفته می شود که اگر مشکوک به ابتلا باشد آزمایش کرونا گرفته می‌شود. 

رحیمی با اشاره به این که هیچ کمبودی به لحاظ کیت کرونا وجود ندارد افزود: بخش اصلی کیت کرونا در ایران ساخته می شود و تعداد آن نیز زیاد است و کمبودی در این زمینه نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز