خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه:

گازرسانی به نودشه، نوسود، ازگله و ریجاب امسال به پایان می رسد

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۲۰۵

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: گازرسانی به شهرهای نوسود، نودشه، ازگله و ریجاب امسال به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سیروس شهبازی با اشاره به اقداماتی که برای گازرسانی به شهرها و روستاهای استان در حال انجام است، اظهار کرد: گازرسانی به شهرهای نوسود و نودشه در حال انجام است و دو فاز از سه فازی که برای آن در نظر گرفته شده، اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه ادامه داد: در فاز سوم نیز پیمانکار مشغول به کار است و تا پایان سال دو شهر نوسود و نودشه صاحب گاز خواهند شد.

وی یادآور شد: در دو شهر ازگله و ریجاب نیز کار در حال انجام است و گازرسانی به این شهرها هم تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه یادآور شد: با پایان گازرسانی به این چهار شهر، ۳۲ شهر استان کرمانشاه گازدار می‌شوند و شهر دیگری بجز سومار که جمعیت زیادی ندارد و در برنامه‌ گازرسانی نیست، بدون گاز باقی نخواهد ماند.

شهبازی با بیان اینکه گازرسانی به ۵۱۴ روستای استان نیز در دست اجرا و طراحی است، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان امسال گازرسانی به ۲۵۰ روستا از این تعداد به اتمام برسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اضافه کرد: با گازرسانی به این روستاها ۱۴۶۱ روستای استان گازدار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز