خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار در استان؛

تفاهم‌ نامه احداث هنرستان هنرهای زیبا در قزوین امضا شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۱۷۵

با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و اداره کل آموزش و پرورش استان تفاهم نامه راه اندازی هنرستان هنرهای زیبا در قزوین به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین محمدحسین اسماعیلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در این مراسم گفت: راه اندازی هنرستان هنرهای زیبا اتفاق میمون و مبارکی بود که برای اولین بار در استان قزوین رقم می خورد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه قزوین تنها استانی است که هنرستان هنرهای زیبا در آن راه اندازی نشده بود، افزود: خیلی جای تاسف داشت که با وجود ظرفیت‌های بسیار گسترده ای که در استان قزوین در حوزه هنر وجود دارد، این هنرستان را نداشته باشیم.

اسماعیلی آموزش را به عنوان سنگ زیربنای مسائل مختلف از جمله حوزه هنر دانست و یادآورشد : اگر بتوانیم جذب استعدادهای هنری را از همان دوران نوجوانی داشته باشیم و برنامه‌ریزی دقیقی برای پرورش این استعدادها انجام دهیم، می توانیم هنرمندان خوبی را برای آینده جامعه خود پرورش دهیم.

وی ادامه داد: هنرستان های هنری به ویژه هنرستان های قدیمی تر، در واقع خاستگاه بزرگان هنر کشورمان بوده اند و بزرگان و سرآمدان حوزه هنر نیز همه پرورش یافتگان این هنرستان ها هستند و خود را هنرستانی می دانند و افتخار می کنند.

این مسئول اظهار امیدواری کرد که با همکاری و مشارکت همه دستگاه ها بویژه آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد، استانداری، سازمان برنامه و بودجه راه اندازی این مهم به خوبی رقم بخورد.

اسماعیلی یادآورشد :  تلاش می شود زیربنای محکمی برای این امر بنا گذاشته شود و از همین ابتدا نیز با قوت و قدرت هنرستان را راه اندازی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز