خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تاکیدکرد:

ضرورت رعایت حفاظت فردی تا زمانی که وضعیت شهرستانی قرمز است

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۱۲۰

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: تا زمانی که وضعیت شهرستانی قرمز است ، مردم مسایل حفاظت فردی را جدی رعایت کنند.

به گزارش ایلنا از رشت،محمدرضا نقی پور ، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در 2 شهرستان آستارا و رودسر گفت : مردم این شهرستان ها علاوه بر رعایت مسایل و توصیه های بهداشتی برای سلامت خودشان ، باید فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی را برای حفظ سلامت جامعه رعایت کنند.

وی با اشاره به آغاز فعالیت دوباره برخی مشاغل در جامعه افزود: هر صنف دستورالعمل های بهداشتی ویژه خود را دارد که صاحبان این مشاغل باید با توجه به نوع شغل‌شان برای رعایت این اصول اهتمام جدی داشته باشند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه بیماری ویروس کرونا هیچ راه پیشگیری و واکسن خاصی ندارد، گفت : بهترین راه ایمنی و پیشگیری از این بیماری رفتار خود مردم و رعایت جدی توصیه های بهداشتی است.

 محمدرضا نقی پور با اشاره به اینکه وضعیت فعلی سفید یا زرد یک شهرستان به معنای وضعیت عادی در آن شهرستان نیست و نباید دچار خوش بینی مفرط شد، افزود: این وضعیت قابل برگشت است و وضعیت هر شهرستان بر اساس بررسی روزانه اعلام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز