خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار خبرداد:

اختلافات ملکی و آبی روستاهای مرز قزوین و گیلان به زودی حل می شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۰۵۴

اختلافات ملکی و آبی بین روستاهای لات از توابع استان قزوین و نوده در استان گیلان به زودی حل و فصل خواهد شد

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین بعدازظهر چهارشنبه در جمع اهالی روستای لات از توابع بخش رودبار الموت غربی اظهار داشت: مردم، به خصوص روستاییان همواره در اولویت برنامه‌های سازندگی دولت قرار داشته و عمران و آبادانی چنین مناطقی نیز همواره مورد توجه برنامه‌ریزان دستگاه‌های اجرایی بوده‌اند.

این مسئول سیاسی و امنیتی با اشاره به وجود برخی اختلافات ملکی و آبی بین روستاهای لات از توابع استان قزوین و نوده در استان گیلان، تصریح کرد: شهروندانی که همواره در بین نقاط مرزی ۲ استان یا ۲ شهرستان و حتی روستاها واقع شده‌اند باید مشکلات خود را برادرانه و دوستانه پیگیری کنند و به طور حتم این موضوع نیز در سایه تعاملات بین مردم منطقه و مسوولان مرتفع خواهد شد.

حبیبی یادآور شد: مردم در عین اینکه باید همیشه مطیع قوانین بوده و به آن نیز احترام بگذراند، تابع توافقات از پیش تعیین شده هم باشند و در این صورت است که می‌توان با صلح و صفا از نعمات خدادادی به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

وی اضافه کرد: موضوع اختلاف آب شرب و کشاورزی اهالی روستای لات نیز به زودی و در فضایی دوستانه با مسئولان اجرایی استان گیلان حل و فصل خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین افزود: این در حالی است که برخی مسایل و مشکلات مردم منطقه الموت از جمله گازرسانی، جاده و آب شرب نیز مورد پیگیری دستگاه‌های ذیربط استان قرار دارد.

حبیبی در سفر یک روزه خود به بخش رودبار الموت غربی، ضمن حضور در جلسه شورای اداری بخش و افتتاح یک واحد برنج کوبی، در دیدار با محمود قاسم‌نژاد، معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان به بررسی مسایل و مشکلات آبی و ملکی روستاهای لات و نوده پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز