خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در قزوین:

بازگشایی باشگاه‌های بدنسازی منوط به تصمیم گیری ستاد ملی کروناست/ رد شائبه مهندسی شدن انتخابات هیات قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۰۴۲

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: بازگشایی باشگاه‌های بدنسازی همانند سایر رشته‌های ورزشی منوط به تصمیم گیری و اعلام نظر ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ناصر پورعلی فرد روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی استان قزوین، افزود: کرونا نه تنها ورزش و باشگاه‌های ورزشی بلکه المپیک مهمترین رویداد ورزشی جهان را تحت تاثیر قرار داد و برگزاری آن را تا یک یا ۲ سال به تاخیر انداخت.

وی اضافه کرد: درخصوص بازگشایی باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی در سطح کشور، ستاد ملی کرونا در راس امور قرار دارد و با بررسی تمامی جوانب، بهترین تصمیم را در این باره اتخاذ خواهد کرد.

این مسئول گفت: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در این مدت، جلسات مرتبی را برای پیگیری مشکلات باشگاه‌داران و بازگشایی این رشته برگزار کرد و در آخرین جلسه خود، تمامی پیشنهادها در خصوص بازگشایی نوبتی، شیفتی و دوره‌ای سالن‌های بدنسازی را جمع بندی و به ستاد ملی مقابله با کرونا پیشنهاد داد.

پور علی فرد اضافه کرد: با توجه به تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان‌هایی که در وضعیت سفید قرار دارند قطعا زودتر فعالیت‌های ورزشی خود را از سر خواهند گرفت.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات هیات پرورش اندام و بدنسازی استان قزوین، گفت: شاهد بودیم که یک انتخابات ۱۰۰ درصد دموکراتیک در استان برگزار شد و تمامی مطالب مطرح شده در خصوص مهندسی شدن و چیده شدن اعضای مجمع رد شد.

مجمع انتخاباتی هیات پرورش اندام و بدنسازی استان قزوین به دلیل به حدنصاب نرسیدن آرا به دور سوم کشیده شد که در نهایت با انتخاب آفشید خوشنویس به ریاست هیات، پایان یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز