خبرگزاری کار ایران

با قرائت متنی به زبان انگلیسی با سامانه ۱۹۷؛

زوج توریست اسپانیایی از تلاشهای بی شائبه پلیس دامغان تقدیر کردند

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۹۹۲

زوج اسپانیایی که به عنوان توریست در اسفند ماه سال گذشته وارد ایران شده و به علت شیوع کرونا مجبور به اقامت طولانی مدت شده بودند طی تماس با سامانه 197 از کمک های بی شائبه پلیس دامغان برای انجام اقدامات پزشکی قدردانی کردند.

به گزارش ایلنا،  سرهنگ سیدشجاع الدین قاسمی رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: زوج توریست اسپانیایی در اسفند ماه سال گذشته تحت عنوان گردشگر به کشور ایران سفر کردند که به علت شیوع کرونا ویروس مجبور به اقامت طولانی مدت در کشور شدند.
 وی افزود: این زوج گردشگر در یکی از روستاهای شهرستان دامغان ساکن شده بودند که در شرایط کرونایی قرارگرفتند.

 این مقام انتظامی از همراهی و کمک های بی شائبه ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان دامغان در انجام و ارائه خدمات پزشکی و آزمایشات بهداشتی و درمانی به این خانواده خبرداد و گفت: آنها در تماس تلفنی با سامانه 197 با قرائت متنی به زبان انگلیسی از سروان "محمدحسین جلالیان" و ستواندوم "سیدجلال الدین قاسمی" قدردانی کردند.

 رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان با تاکید بر عزم پلیس برای نمایش چهره خدوم و روح ایثارگری ماموران، تاسیس دفتر نظارت همگانی (سامانه 197) را از جمله اقدامات شایسته ای دانست که به ارتقاء منزلت اجتماعی و میزان رضایت مندی عمومی از ناجا کمک شایانی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز