خبرگزاری کار ایران

دادستان کرمانشاه:

برخورد قانونی با متصرفان اراضی زراعی و تغییر کاربری

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۹۸۴

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: با سودجویانی که درصدد تصرف اراضی زراعی و تغییر کاربری آن‌ها هستند، برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ؛شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت : سودجویانی که در صدد تصرف اراضی زراعی و تغییر کاربری آن‌ها به سود منافع شخصی خود هستند یقین داشته باشند دستگاه قضائی و مدیریت جهاد کشاورزی به طور قطع با آن‌ها برخورد خواهند کرد.

او گفت : ضمن اینکه این اقدام جرم محسوب می‌شود و در دادگاه به جرایم آن‌ها رسیدگی خواهد شد.

او افزود: دستگاه قضا در این زمینه حمایت کافی را از جهاد کشاورزی جهت رفع آثار تصرف به عمل خواهد آورد.

کرمی گفت: هرچند همه دستگاه‌ها در این خصوص اختیارات قانونی و تکلیف قانونی دارند و نباید منتظر دستگاه قضائی باشند و می‌توانند مانع تخلفات شوند.

او ادامه داد: در بحث گلخانه‌ها شاهد تخلفات و سو استفاده‌هایی هستیم، اطراف کرمانشاه مجوز‌های فراوانی به این منظور داده شده است، اما دریغ از پرورش محصولات گلخانه‌ای، در این گلخانه‌ها فقط قصد قطعه بندی و فروش با قیمت بالا دارند که لازم است به این امر رسیدگی شود.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در خصوص ساخت و ساز‌ها در بستر رودخانه‌ها گفت: در سال‌های اخیر سیل‌های بسیار سهمگینی در اکثر نقاط کشور حادث شده است که علت خسارت و تلفات سنگین آن ساخت و ساز‌های غیرمجاز و بی‌مورد در بستر رودخانه‌ها و عدم رعایت قوانین بوده است.

او افزود: در این خصوص با امور آب هماهنگ هستیم و در این مورد از آن‌ها حمایت خواهیم کرد و با کسانی که در حریم رودخانه‌ها قصد ساخت و ساز داشته باشند برخورد قضائی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز