خبرگزاری کار ایران

شهردار تربت جام به ایلنا خبر داد:

بازسازی بوستان احمدیه تربت جام با هزینه ۷ میلیارد ریالی

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۹۶۴

شهردار تربت جام گفت: بوستان احمدیه این شهرستان با صرف ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بازسازی شد.

سیدعلی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: بهسازی بوستان احمدیه و احداث زمین ورزشی محله ای و نیز تایل فرش میلان های مجاور بوستان با هزینه ای حدود ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از منابع داخلی شهرداری مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: بوستان احمدیه در یکی از میلان‌های خیابان میرقوام الدین به صورت متروکه و بلا استفاده بود که با توجه به اینکه در این منطقه فضای سبزی کمتری داشتیم، این بوستان با مساحت ۲ هزار متر مربع احیا و تایل فرش و نصب وسایل بازی کودکان انجام شد .

حسینی با اشاره به اهمیت احداث زمین های ورزشی محله ای گفت : امسال اولین زمین ورزشی محصور محله ای در مجاورت این بوستان احداث شد تا جوانان و نوجوانان این محله بتوانند برای پر کردن اوقات فراغت خود، از این زمین ورزشی استفاده کنند.

وی ادامه داد: میلان های مجاور بوستان احمدیه به علت فرسودگی آسفالت آن نیاز به ترمیم داشت که در راستای این پروژه، عملیات تایل فرش به متراژ ۸ هزار متر با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از محل  منابع داخلی شهرداری انجام شد.

شهردار تربت جام به محل سکونت استاد مسلم بازی‌های آئینی فاروق کیانی اشاره کرد که در مجاورت بوستان احمدیه واقع شده و گفت: در طول سال مهمان‌های بسیاری از داخل و خارج کشور و نیز مسئولان استانی و کشوری زیادی برای دیدن استاد به این محله می آیند و خدمات مدیریت شهری به این محله ضمن استفاده ساکنین عزیز باعث آبروی شهرستان و منطقه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز