خبرگزاری کار ایران

در بازدید اسماعیلی از ایلنا قزوین مطرح شد؛

حضور پررنگ ایلنا در بحران کرونا فراموش نشدنی است / نمره خوب ایلنا به نسبت سایر رسانه‌های استان

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۸۴۴

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در استان قزوین خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین با تهیه گزارشات تصویری به صورت میدانی از وضعیت استان بسیار مطلوب و پیشرو عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد حسین اسماعیلی روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین اظهار کرد: با هیچ زبانی نمی شود از تلاش ها و فعالیت های اصحاب رسانه تقدیر کرد مخصوصا که خبرنگاران در دوران شیوع ویروس کرونا صادقانه و خالصانه اخبار را انعکاس داده اند که باید از زحمات رسانه ها تقدیر و تشکر کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان کرد: خبرگزاری ایلنا هم در دورانی که استان درگیر بحران کرونا بود، حضور پر رنگی داشت و این موضوع  فراموش نمی‌شود، گرچه دیگر رسانه های استان هم حضور داشتند اما خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین با حضور میدانی و تهیه گزارش های تصویری از بازار، بیمارستان ها، راه ها و جاده ها جای تقدیر دارد و امیدواریم در آینده هم شاهد این گونه فعالیت ها از سوی این خبرگزاری فعال و پویا باشیم.

اسماعیلی ادامه داد: در مجموع جامعه رسانه ای استان هم از لحاظ کمی در سطح خوبی عمل کرده  و هم از لحاظ کیفی در حال حاضر وضعیت مناسبی دارد؛ اما در واقع باید بیشتر از این ارتقا پیدا کند تا به نقطه مطلوب برسد که این امر به برنامه ریزی های  مدون و مستمری نیاز دارد و همچنین باید افق دید را به درجه بالاتری ارتقا داد و در این زمینه نگاه های بلند مدتی داشت.

وی با بیان این مطلب که نکته بارزی در خبرگزاری ایلنا وجود دارد، افزود: این رسانه فعال و پویا سعی کرده خود را همراه با تحولات رسانه ای  پیش ببرد و در حال حاضر با توجه به تاثیری که گزارشات تصویری دارد و شرایط امروز که خیلی از افراد فرصت خواندن خبرهای مکتوب را ندارند؛ بیشتر به خبرهای تصویری توجه دارند، خبرگزاری ایلنا در این حوزه نمره خیلی خوبی اخذ کرده و نسبت به سایر خبرگزاری های استان عملکرد خیلی مثبتی داشته است.

این مسئول عنوان کرد: خبرگزاری ایلنا در تهیه گزارش‌ها نسبت به سایر رسانه های استان پیشرو عمل کرده است و بعد از گزارشات ایلنا برخی رسانه های دیگر استان هم اقدام به تهیه چنین گزارشاتی کرده اند، اما اولین رسانه ای که در این حوزه فعال و پویا عمل کرد خبرگزاری ایلنا بوده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یاد آور شد: برخی از صنوف فرهنگی و هنری هم در دوران کرونا دچار خسارت های شدیدی شدند از جمله سینما، تئاتر و موسیقی و به خصوص هنرمندان این عرصه از ادامه فعالیت خود بازمانده اند و همچنین خیلی از آموزشگاه های موسیقی و هنری هم تعطیل شده اند و جزو خسارت دیدگان حوزه فرهنگ و هنر هستند و باید در این زمینه که اثرات این بحران دراز مدت است تدابیر ویژه و اساسی لحاظ شود.

در پایان این مراسم از کارکنان خبرگزاری ایلنای قزوین تجلیل و تقدیر شد.

 

حجم ویدیو: ۱۸.۱۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۲۲ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز