خبرگزاری کار ایران

با هدف استعدادیابی شهروندان برگزار می شود؛

مسابقات اینترنتی "دست های مهربان" و "لیوان چینی"

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۸۱۹

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج برای استعدادیابی شهروندان، مسابقات اینترنتی "دست های مهربان" و "لیوان چینی" برگزار می کند.

به گزارش ایلنا، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج برای استعدادیابی، ایجاد اوقات فراغت مناسب و افزایش جذابیت آن در منزل شهروندان، مسابقات اینترنتی دست های مهربان و لیوان چینی برگزار می کند.

مسابقه استعدادیابی دست های مهربان یکی از عناوین مسابقات اینترنتی است که از استعدادهای برتر در هر زمینه ای حمایت خواهد کرد.

شهروندان در زمینه‌های ورزشی، علمی، اختراعات، مذهبی، آشپزی، و نوازندگی با هر سازی و خوانندگی و... و همچنین خلاقیت های فردی و خانوادگی جالب در منزل و یا هر طرحی که در نظر دارند برای دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

پس از داوری و انتخاب نفرات برگزیده، جوایز ارزنده ای از قبیل دوچرخه، نیم ست نقره، دستگاه بازی ایکس باکس و ۷ عدد کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی و ۱۰ عدد کارت هدیه ۱۰۰ هزار تومانی به منتخبین اهدا می شود.

مسابقه لیوان چینی نیز از دیگر برنامه هایی است که آغاز آن بزودی کلید خواهد خورد. این بازی به نوعی ورزشی است که به گسترش مهارت و عملکرد هر دو سوی بدن فرد کمک نموده و موجب افزایش سطح کارایی سمت راست مغز که مرکز هوشیاری و تمرکز و خلاقیت فردی است، خواهد شد. 

این مسابقه در دو گروه دختران و پسران و هر کدام در چهار رده سنی زیر ۷ سال، ۷ الی ۱۰ سال، ۱۰ الی ۱۳ سال (آیتم ۳-۳-۳) و ۱۳ سال به بالا (آیتم ۳-۶-۳) برگزار می شود. 

علاقه‌مندان برای دریافت لیوان های مخصوص بازی نیز از تاریخ ۲۰ الی ۳۰ اردیبهشت به اداره نگهداری، تجهیز و توسعه اماکن ورزشی و تفریحی شهرداری کرج واقع در چهار صد دستگاه، جنب استخر دانش مراجعه کرده و کلیپ های آموزشی را بر روی سایت سازمان فرهنگی‌مشاهده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز