خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت پشم شیشه ایران مطرح کرد ؛

عرضه ده درصدی سهام بورس نقدینگی سرگردان را جذب صنعت کرد/ورود شستا به بازار سرمایه اعتماد عمومی را به دنبال دارد

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۸۰۷

مدیرعامل شرکت پشم شیشه ایران با اشاره به اینکه عرضه ده درصدی سهام بورس باعث جذب نقدینگی سرگردان کشور در صنعت شد، گفت: این تصمیم شستا می تواند باعث دمیده شدن روح تازه ای در کالبد جامعه شود.

فریبرز رضا زاده  مدیرعامل شرکت پشم شیشه ایران با اشاره به عرضه سهام شستا در بورس گفت: شستا یک شرکت سرمایه گذاری با هلدینگ های متعدد از انواع شرکت های تولیدی است در در طول فعالیت خود توانسته نقش تعیین کننده‌ای در اقتصاد کشور ایفا کند.

وی با بیان اینکه بی شک عرضه سهام شستا در بورس باعث افزایش شفافیت‌ها  و ارتقا کیفیت سود شرکت‌ها  خواهد شد ادامه داد: حضور شستا در بازار سرمایه به صورت شفاف مورد بررسی سهامداران و مردم قرار می گیرند.

رضا زاده تصریح کرد: با این اقدام مسئولان گزارش های جامع خود را به مجامع و بورس ارائه خواهند داد به طوری که گزارش های منتشر شده در بورس با انعکاس در سایر رسانه‌ها می تواند باعث جلب اعتماد جامعه شود این در حالی است که این مهم سبب می شود که شرکت ها پاسخگویی هر عملکرد خود باشند.

مدیر عامل شرکت پشم شیشه ایران با اشاره به اینکه حضور شستا در بورس به ‌منزله اعتبار برای شرکت ها است گفت:  اگرچه برای ورود به بورس، شرایط خاصی همچون سودده بودن و برخورداری از پیشینه مثبت شرکت نیاز است و شرکت‌هایی که در این مجموعه حضور می یابند این شرایط را دارا هستند بنابراین ورود به بورس به عنوان بازوی اصلی بازار سرمایه علاوه بر جذب و هدایت منابع مالی و هدایت به سمت فعالیت‌های مولد و اشتغال‌زا، نقش تأمین مالی بنگاه‌ها و مؤسسات اقتصادی را نیز بر عهده دارد.

رضا زاده خاطر نشان کرد: شرکت‌های جدید در بورس ضمن اینکه به توسعه بازار سرمایه و ارتقای جایگاه آن در اقتصاد ملی کمک می‌کنند، باعث گسترش فرهنگ سهامداری و سرمایه‌گذاری در دارایی‌های مالی می شوند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز