خبرگزاری کار ایران

مدیر کل زندان‌های استان گیلان خبر داد:

برگزاری جلسات دادگاهی ویدیو کنفرانسی زندان رشت با محاکم قضایی گیلان و هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۷۸۳

مدیر کل زندان های استان گیلان از برگزاری جلسات دادگاهی ویدیو کنفرانسی زندان مرکزی رشت با محاکم قضایی گیلان و هرمزگان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا محمدی اصل مدیرکل زندان‌های استان گیلان از برگزاری جلسات دادگاهی ویدیو کنفرانسی زندان مرکزی رشت با محاکم قضایی گیلان و هرمزگان خبرداد و بر ایجاد فراهم آوردن بسترهای نرم افزاری و سخت افزاری و استفاده از تاسیسات حقوقی در کاهش اطاله دادرسی تاکید کرد .

رضا محمدی اصل افزود: در جلسه ویدیو کنفرانس شورای مدیران که با حضور دکتر جهانگیر ریاست سازمان زندانها برگزار شد ، تاکیدات فراوانی در راه های کاهش اطاله دادرسی، کاهش هزینه ها و بالا بردن نکات امنیتی در زندان های داشت.

مدیر کل زندان های گیلان افزود: بر آن شدیم تا با بسترهای فراهم آمده از قبل و ایجاد تجهیزات نرم افزاری و سخت‌افزاری این مهم را گسترش داده و با جلسات تخصصی که با کارشناسان این حوزه برگزار کردیم توانستیم با شتابدهی بهتر و بالابردن ضریب دقت، سرعت و امنیت در این قسمت موفق باشیم و با برگزاری جلسات دادگاهی ویدیو کنفرانسی با دادگاه های استان و خارج از استان مواردی که می‌تواند در پیشبرد اهداف سازمانی موثر باشد را به خوبی پوشش داده و در تلاش هستیم تا با استفاده از زیر ساخت‌های الکترونیکی خدمات بهتری ارایه کنیم.

وی عصر امروز را عصر تکنولوژی دانست و بیان داشت که برای استفاده بهینه از تاسیسات حقوقی می توان با دانش فناوری اطلاعات از برخی از موانع ها که باعث اطاله دادرسی بوده عبور کرد وبا هوشمند سازی در زمینه های مختلف زندانبانی تأثیر آن بر روند پیشرفت و راهبرد های کاربردی به نقاط مثبتی در دیگر زمینه هایی که شامل برنامه های اصلاحی و تربیتی می شود برسیم.

وی از پیگیری‌هایی برای راه اندازی سیمای زندان بصورت تخصصی خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و نشست های متعدد درصدد هستیم تا بزودی سیمای زندان را در زندان ها راه اندازی کرده و برنامه های اصلاحی و تربیتی را تخصصی‌تر و با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته در راستای توانمندسازی زندانیان فعال کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز