خبرگزاری کار ایران

ضرورت لکه گیری،مرمت وبهسازی معابر شهری و روستایی در ماسال

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۷۲۷

فرماندار ماسال،تسریع در خط کشی معابر را تاکید کرد و لزوم اصلاح هندسی، لکه گیری، بهسازی ومرمت معابر در الویت کاری شهرداریها،دهیاریها وراهداری در سال جدیدقرار گیرد.

به گزارش ایلنا از ماسال، وحید پورحضرت با بیان اینکه  بهبود عبور و مرور شهروندان یکی از وظایف این شورا است گفت: شهرداریها در راستای کاهش تصادفات جاده ای و بهبود عبور مرور شهری بیش از پیش فعال شوند و ادامه داد: ادارات راهداری و راه وشهر سازی و پلیس راه با اقد امات پیشگیرانه و باز دارنده در راستای حقوق شهروندی با اقدامات اجرایی در امر کاهش تصادفات و کاهش ترافیک جاده ای و بهبود حمل ونقل کمک شایانی را انجام  دهند .

فرماندار ماسال با اشاره به گردشگری بودن شهرستان ماسال و با توجه به عدم محدودیتی که اخیرا در ورودی و خروجی استان وشهرستانها پس از اجرای  فاصله گذاری اجتماعی ایجاده شده  در آتی مسافران زیادی ماسال را برای مسافرت انتخاب خواهند کرد .
وی تسریع در خط‌کشی معابر را تاکید کردو لزوم اصلاح هندسی، لکه گیری، بهسازی ومرمت معابر  در اولویت کاری شهرداریها، دهیاریها وراهداری در سال جدیدقرار گیرد.
فرماندار ،حضور موثر و سبز نیروهای پلیس راه و راهور در کاهش آمار تصادفات بسیار تاثیر گذار دانست که جا دارد از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر به عمل آید.
وی با بیان اینکه سلامتی مردم  از هر موضوعی بیشتر حائز اهمیت است و  با اشاره به کاهش آمار تصادفات شهرستان در چند ماهه اخیر اظهار داشت: این امر نشانگر اهتمام و تلاش اعضا و وجود زیرساختهای فرهنگی مناسب در منطقه است.
وی با ابراز رضایت از عملکرد دستگاههای زیربط در اجرای مصوبات شورای ترافیک، خاطرنشان کرد: در صورتی که اجرای مصوبات شورای ترافیک از سوی دستگاه های  ذیربط، اجرایی شود کاهش تصادفات در همه محورها را خواهیم داشت .
 
فرماندار ماسال با ابراز رضایت از اقدامات اداره راهداری شهرستان در حوزه ی ترافیک، گفت: با توجه به این که در فصل کشاورزی، بسیاری از ماشین آلات کشاورزی نیز در جاده ها تردد می کنند، باید در این زمینه توجه و احتیاط لازم صورت بگیرد تا از بروز تصادفات و حوادث احتمالی کاسته شود.
 
رئیس شورای ترافیک شهرستان ماسال همچنین با بیان اینکه با افزایش میزان گردشگران در تعطیلات آتی، آمار تصادفات در مسیر ییلاقی شهرستان ممکن است بالا برود، افزود: باید با کمک همه  مسئولان، راهکارهای مناسب از جمله نصب  گاردریل در نقاط پرخطر اتخاذ تا کمتر شاهد بروز سانحه ی تصادف در این مسیر باشیم.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز