خبرگزاری کار ایران

در جسله ستاد مبارزه با کرونا مصوب شد؛

آغاز فعالیت تمام وسایل نقلیه عمومی تبریز از 20 اردیبهشت

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۷۱۳

طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان تبریز، از روز شنبه 20 اردیبهشت ماه تمام وسایل نقلیه عمومی‌شامل قطارشهری، اتوبوس‌های خطی و تندرو با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و الزام استفاده از ماسک و دستکش برای رانندگان و مسافران خدمات ارائه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان تبریز مقرر شد، در ورودی‌های بازار مسقف تبریز واحدهای ارائه کننده ماسک و موارد بهداشتی با فروش به قیمت‌های متعادل و مصوب مستقر شوند.

همچنین، سرویس‌های بهداشتی بوستان‌های شهری با رعایت موارد بهداشتی و نصب مواد ضد عفونی کننده در ورودی سرویس‌ها خدمات ارائه دهند و نیروی‌انتظامی نیز از هرگونه تجمع و اتراق در بوستان‌ها جلوگیری کند.

سازمان صمت به موضوع گران فروشی برخی اصناف به جد ورود کرده و بحث تهیه کارتکس ویژه بازرسی اصناف را مورد توجه قرار دهد.

همچنین تمامی ادارات، دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های تولیدی یک نفر رابط برای اجرای کلیه مصوبات ستاد مبارزه با کرونای شهرستان، معرفی کنند.

کمیته نظارت و ارزیابی با اکیپ‌های ترکیبی شهرداری، مرکز بهداشت، سازمان صمت و نیروی انتظامی بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی کلیه اصناف، مراکز خدماتی، شرکت‌های تولیدی، ادارات و حمل‌ونقل عمومی نظارت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز