خبرگزاری کار ایران

فرماندار قصرشیرین خبرداد:

توقف صادرات از مرز پرویزخان/ اعتصاب رانندگان عراقی

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۶۹۴

فرماندار قصرشیرین گفت: اعتصاب رانندگان عراقی و مشکلات داخلی عراق، باعث توقف صادرات در مرز رسمی پرویزخان شده است.

به گزارش ایلنا، مرادعلی تاتار گفت: رانندگان عراقی به دلیل وضع قانونی از سوی این کشور ملزم به پرداخت حق بیمه خسارت برای ورود به ایران هستند که این امر باعث نارضایتی عده‌ای از آنها شده و در مخالفت با این تصمیم از صبح امروز دست به اعتصاب زده‌اند.

وی گفت: این مشکل ربطی به کشور ما ندارد ولی با توجه به توقف صادرات در حال رایزنی با مقامات عراقی برای رفع این مشکل و از سرگیری صادرات هستیم.

فرماندار قصرشیرین گفت: با توجه به بازگشایی مرزهای شیخ صالح و شوشمی با عراق از حجم محموله‌های صادراتی در مرز رسمی پرویزخان که به دنبال بسته شدن مرزهای کشورمان به دلیل شیوع ویروس کرونا با عراق بسته شده بود، کاهش یافته است.

وی ادامه داد: هم اکنون روزانه یک هزار و ۲۰۰ کامیون کالای صادراتی از مرز رسمی پرویزخان به عراق صادر می‌شود و اولویت محموله‌های صادراتی با میوه و تره بار و کالاهای فاسد شدنی است.

تاتار افزود: هم اکنون روزانه محوطه مرز ضدعفونی می شود و بنرهای آموزش و رعایت بهداشت برای مقابله با ویروس کرونا در سطح شهرستان و در محوطه مرز پرویزخان نیز نصب شده و رانندگان کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی در ورودی شهرستان از نظر تب و بیماری های ویروسی سنجش می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز