خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی:

اختصاص۱۰ میلیارد تومان برای‌ساخت تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی ورزقان

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۶۹۳

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: تقاطع غیرهمسطح ورودی شهرک صنعتی ورزقان از بزرگراه خواجه - ورزقان با بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمرتضی نیرومند اسکویی، در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: مجتمع مس آذربایجان (مس سونگون) متولی اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح ورودی شهرک صنعتی ورزقان از بزرگراه خواجه - ورزقان بوده و هم اکنون این پروژه دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه برای کاهش تصادفات جاده ای در این منطقه، اظهار داشت: با اجرای این تقاطع غیرهمسطح تردد واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی ورزقان به صورت ایمن تامین می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی با اشاره به فروش بیش از ۹۰ درصد از اراضی شهرک صنعتی ورزقان به متقاضیان، گفت: به زودی عملیات توسعه شهرک صنعتی ورزقان آغاز می شود و در این راستا اجرای پل بر روی مسیل رودخانه برای آغاز عملیات مرحله توسعه شهرک صنعتی ورزقان در حال اجراست.

نیرومند اسکویی، ادامه داد: با توجه به اجرای فاز عملیاتی موجود، اراضی صنعتی به دلیل واگذاری های اخیر کاهش یافته است ضرورت توسعه فاز عملیاتی بیش از پیش احساس و عملیات آن با اجرای پل موجود آغاز شده و بیش از ۶۰ درصد پیشرفت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز