خبرگزاری کار ایران

کشف ۵۹ راس گوسفند به ارزش تقریبی 1.5 میلیارد در میانه

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۶۶۴

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از کشف ۵۹ راس دام قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید فرجی در حین کنترل راه‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیونت مشکوک شده و آن‌ها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران پس از بازرسی کامیونت مذکور موفق به کشف ۵۹ راس گوسفند فاقد مجوز بهداشتی به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شدند.

وی در پایان ضمن اعلام این موضوع که کامیون توقیف شده و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مقامات قضایی تحویل داده شد، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

                                                                          دستگیری سارق‌ کش‌رو زن در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه نیز از دستگیری سارق کش رو زن با هفت فقره سرقت از مغازه‌های این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رمضان الهه وردیان در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت چند شکایت از سوی مغازه داران سطح شهرستان مبنی بر سرقت مواد خوراکی از مغازه هایشان ، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی اظهارات افراد مال باخته و تحقیقات میدانی، متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم دستگیر شده در تحقیقات پلیسی و با مشاهده مستندات و در مواجهه با مال باختگان لب به اقرار و اعتراف گشوده و به هفت فقره سرقت از مغازه‌های خواربار فروشی اعتراف کرد.

 سرهنگ الهوردیان گفت: در این باره پرونده تشکیل و متهم به مراجع قضائی معرفی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز