خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان استان خبرداد:

تداوم تعطیلی اماکن ورزشی قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۵۴۲

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین از ادامه تعطیلی اماکن ورزشی قزوین به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عباس علایی مقدم با اعلام این خبر گفت: این تصمیم در جلسه ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا در ورزش اتخاذ شد و طبق آن تمامی اماکن ورزشی دولتی و باشگاه‌های خصوصی تا اعلام وضعیت جدید همچنان تعطیل خواهند بود.

وی اضافه کرد: البته طبق گمانه زنی‌ها فعالیت برخی از رشته‌های کم خطر ورزشی مانند دوومیدانی، تیرکمان، تیراندازی، دوچرخه سواری و ... از ۲۰ اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد اما هنوز این خبر به صورت رسمی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارتخانه اعلام نشده است.

علایی مقدم با اشاره به خسارهای وارده به باشگاه‌های ورزشی و مربیان استان، گفت: این خسارت‌ها همچنان به جامعه ورزش استان ادامه دارد و هنوز هیچ تخمینی از میزان خسارات‌ها به باشگاه‌ها و مربیان استان صورت نگرفته است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به فعالیت‌های این اداره در دوران شیوع کرونا، افزود: قهرمانان ورزشی استان با راه اندازی پویش ورزش در خانه بمانیم نقش موثری در نهادینه کردن این فرهنگ به منظور مقابله با ویروس کرونا داشتند و همچنین در کنار آن ۴۶۷ کلیپ ورزش در خانه نیز از سوی هیات همگانی و ورزشکاران استان ساخته و منتشر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز