خبرگزاری کار ایران

به مناسبت گرامیداشت هفته شوراها ؛

۶ طرح عمرانی با 37 میلیارد ریال اعتبار در قزوین افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۴۹۷

با حضور شهردار و اعضای شورای شهر ۶ طرح‌ شهری در قزوین با اعتباری معادل ۳۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در قزوین به مناسبت گرامیداشت هفته شوراها افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، این طرح‌ها در سالن مفاخر شهرداری قزوین به شکل ویدئو کنفرانس با حضور سیاوش طاهرخانی شهردار مدیران شهری و اعضای شورای این شهر به بهره‌برداری رسید.

طرح‌های منطقه یک شهرداری شامل ۲ پیاده‌راه‌سازی در خیابان‌های راه‌آهن (چهاراه شهدا تا پل راه‌آهن) و آیت الله طالقانی (امتداد چهاراه ولیعصر)، طرح‌های منطقه دوم شهرداری شامل سه پیاده راه‌سازی در خیابان‌های سعدی شمالی، بوعلی و شهید مدرس و افتتاح فاز اول جاده قهرمان سلامت به طول یک و نیم کیلومتر به عنوان طرح منطقه سوم بود.

سیاوش طاهرخانیشهردار قزوین در این نشست بیان کرد: تمامی طرح‌ها با هدف انسان محوری، تامین سلامت و پیاده روی شهروندان در شهر احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

شهردار قزوین در تشریح جزئیات این طرح‌ها گفت: به طور حتم بخش دیگر و اساسی طرح های شهرداری پس از کرونا خواهد بود که یکی از مهمترین آنها اصلاح جاده نسیم شمال است.

حکمت‌الله داودی رئیس شورای شهر قزوین نیز در این نشست گفت: طرح‌ اصلاح جاده نسیم شمال تا سه ماه به طول می‌انجامد که لازم است شهروندان در این مدت زمان سعه صدر به خرج داده و با عوامل شهرداری همکاری کنند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز