خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور انجام شد ؛

تجلیل از معلمان نمونه قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۴۹۴

همزمان با سراسر کشور به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در نشستی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور از معلمان منتخب استان قزوین تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در مراسم تجلیل از معلمان نمونه که به شکل ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهوری برگزار شد، معلمان را از سرمایه‌های بزرگ اجتماعی جامعه دانست و گفت: این هفته بهترین فرصت برای تجلیل از زحمات و تلاش های این قشر زحمتکش و تاثیر گذار جامعه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: معلمان ادامه دهنده راه انبیا هستند و بر این اساس جایگاه بسیار والایی در جامعه دارند و مردم بیشترین اعتماد را به این قشر دارند.

اصغری با اشاره به تعطیلات مدارس به سبب شیوع ویروس کرونا افزود: معلمان در این دوره با ایثار و فداکاری و از طریق فضای مجازی کلاس های درس را تعطیل نکردند و این اقدام آنها ستودنی است .

وی ادامه داد: این مسئله نشان دهنده این است که آموزش و پرورش توانسته به رسالت اصلی خود که تعلیم و تربیت به خوبی عمل کند.

این مسئول افزود: امسال با توجه به شرایط پیش آمده برنامه های هفته معلم به صورت مجازی در حال برگزاری است و در همین راستا امروز نیز به صورت نمادین از پنج معلم منتخب استانی و یک معلم کشوری همزمان با سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس تجلیل به عمل آمد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه امسال ۲۴۸ معلم منتخب استانی و ۱۵معلم منتخب در سطح مناطق آموزشی 14 گانه استان قزوین شناسایی و برگزیده شدند، تصریح کرد انتخاب این افراد بر اساس شاخص های که وزارت آموزش و پرورش به استان ها اعلام کرده بود انجام شد و مراسم تجلیل مابقی معلمان منتخب روز پنجشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار از طریق ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

 

 

در ادامه این مراسم با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین و جمعی از مسوولان از معلمان منتخب استان به ترتیب سعیده سادات قریشی ، حمیرا فخاری ، محبوبه اسلامی ، شهرام طاهرخانی و فاطمه لشگری به عنوان  معلمان منتخب استان معرفی و از آنان تجلیل شد.

 

استان قزوین دارای ۱۶هزاز فرهنگی و ۲۵۰هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز