خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان فارس خبر داد؛

یکهزار زندانی مالی استان چشم انتظار احسان مردم فارس

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۳۳۳

رئیس کل دادگستری فارس گفت: با وجود محدودیت های ناشی از شیوع کرونا در صدد برگزاری مراسم گلریزان برای زندانیان با رعایت تمهیدات بهداشتی با بهره‌گیری از ظرفیت های رسانه‌ای و فضای مجازی هستیم.

به گزارش ایلنا حجت الاسلام سید کاظم موسوی در دیدار اعضای هیئت امنای ستاد دیه با آیت الله دژکام با بیان اینکه زمان برگزاری مراسم گلریزان در شب میلاد امام حسن مجتبی کریم اهل بیت(ع) خواهد بود گفت: یک هزار زندانی مالی در استان فارس چشم انتظار احسان مردم استان هستند گفت: این افراد دارای محکومیت های غیر عمد مالی و مهریه هستند.

 وی با تأکید براینکه عنایات ویژه نماینده معزز ولی فقیه در استان کمک های  خیرین را به سمت آزاد سازی این زندانیان سوق خواهد داد گفت: ستاد دیه استان فارس در یک سال گذشته فعالیت های مستمر مطلوبی را دنبال کرده است که بخش مهمی از آن تلاش این مجموعه به همراهی شوراهای حل اختلاف در جهت اخذ رضایت از شکات است.

در ادامه مدیر کل زندان‌های فارس ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ستاد دیه استان گفت: با تلاش های انجام شده 550 نفر با مبلغ 189 میلیارد تومان آزاد شدند.

اسحاق ابراهیمی تصریح کرد: بزرگترین حامی ستاد دیه شکات پرونده‌ها هستند که با رایزنی‌های صورت‌گرفته از سوی مددکاران و بخشش کریمانه بیش از 100 میلیارد تومان از مطالبات خود را بخشیده‌اند.

وی اظهار امیدواری کرد امسال با حمایت های نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز ، ریاست کل دادگستری استان و همچنین  کمک های مؤمنانه مردم بخشنده استان فارس بتوانیم زمینه آزادی تعداد بیشتری از زندانیان جرائم مالی غیر عمد را فراهم کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز