خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد:

سارقان داخل خودرو با بیش از 400 فقره سرقت دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۲۴۱

فرمانده انتظامی استان البرز از انهدام باند سارقان حرفه ای خودر با کشف 47 فقره سرقت و 400 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در شهرستان فردیس، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان با اشاره به انهدام باند سارقان داخل خودرو در فردیس، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و محتویات آن در سطح فردیس، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی البرز بیان کرد: کارآگاهان در بررسی های اولیه متوجه شدند که سارقان در گروه های 2 نفر در ساعات مختلف شبانه روز خودروهای فاقد لوازم بازدارنده را شناسایی کرده و با استفاده از شیوه های کلاف کردن در خودرو و استفاده از شاه کلید اقدام به سرقت آنها می کنند.

سردار محمدیان اظهار داشت: کارآگاهان با تلاش های شبانه روزی و انجام تحقیقات گسترده پلیسی در نهایت موفق به شناسایی هر 2 سارق شدند و با بررسی سوابق آن ها مشخص شد، نامبردگان از سارقان حرفه ای و سابقه دار سطح استان البرز هستند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهمان را در شهرستان "فردیس" شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نامبردگان را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی افزود: سارقان پس از دستگیری ابتدا منکر هرگونه انجام سرقت بودند اما پس از مواجهه با مستندات دقیق پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به انجام 47 فقره سرقت خودرو و 400 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اقرار کردند.

سردار محمدیان با اشاره به این که همه 447  مالباخته این پرونده شناسایی شده اند، بیان کرد: استرداد اموال آنها در دست پیگیری است.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان با بیان این که تعداد بسیار زیادی از این خودروهایی که مورد سرقت قرار گرفته بدون تجهیزات ایمنی بوده اند، به منظور پیشگیری از وقوع هرگونه سرقت از شهروندان خواست، ضمن توجه جدی به هشدارهای پیشگیرانه پلیس، از پارک کردن خودرو در مکان های تاریک و کوچه های خلوت خودداری کنند و همچنین وسیله نقلیه خود را در پارکینگ های موجود در سطح شهر پارک کرده و خودرو خود را به تجهیزات ضد سرقت مانند قفل فرمان، دزدگیر و قفل پدال مجهز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز