خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۷ تبریز خبرداد:

سگ‌های ولگرد جنوب غرب تبریز جمع آوری می‌شوند/ دلجویی از بانویی که مورد هجوم سگ‌ها قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۲۳۶

شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: برای حفظ آرامش ساکنان جنوب غرب این شهر ساماندهی و جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب در این منطقه از سوی شهرداری و نیروهای خدمات شهری و اجرایی با دقت نظر بیشتری انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،اکبر پورخردمند، در عیادت و دلجویی از بانوی ساکن شهرک اندیشه که چندی پیش از سوی چند سگ مورد حمله قرار گرفته بود، افزود: همواره نیروهای خدمات شهری و اجرایی منطقه با همکاری پیمانکاران طرف قرارداد نسبت به جمع آوری سگ ها اقدمات لازم را انجام می دهند.

وی اظهار داشت: منطقه جنوب غرب تبریز به واسطه موقعیت جغرافیایی خود و همجواری با حریم های گسترده، وجود وادی رحمت و روستاها شاهد حضور بیشتر سگ های بلاصاحب در سطح منطقه است.

شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: کاهش تردد در سطح شهر در ایام شیوع ویروس کرونا و گرسنگی سگ‌ها و نیافتن غذا در حالی که پیش از این برخی از شهروندان آنها را به غذا دادن در سطح شهر و محلات عادت داده بودند، سگ ها را بیشتر به سوی این منطقه روانه کرده است.

پورخردمند، ادامه داد: مجموعه شهرداری منطقه ۷ با ابراز همدردی از اتفاق رخ داده به شهروندان عزیز منطقه این اطمینان را می دهد که اقدامات لازم برای ساماندهی و جمع آوری سگ های بلاصاحب انجام شود.

وی با ابراز خشنودی از سلامت بانوی ساکن شهرک اندیشه، یادآوری کرد: سلامت جسمی و روانی شهروندان دغدغه اصلی شهرداری منطقه هفت تبریز بوده و در این راستا همواره برنامه و سیاست گذاری های خود را در راستای حفظ امنیت روحی و سلامت مردم انجام می دهد.

چند روز پیش حدود ۱۰ سگ سرگردان به یک زن در شهرک اندیشه تبریز حمله کرده بودند که با مقاومت وی و حضور به موقع مردم از حمله آنها نجات یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز