خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی خبر داد:

بیش از نیمی از زندانیان آذربایجان شرقی در مرخصی هستند

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۲۳۳

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: 54 درصد زندانیان استان در مرخصی هستند که 20 درصد از این زندانیان مشمول مرخصی پایان حبس شده و به زندان باز نخواهند گشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، موسی خلیل الهی در جلسه هم اندیشی جشن گلریزان غیرحضوری سال 1399 استان، با اشاره به برگزاری باشکوه جشن گلریزان حضوری در سال‌های گذشته در تبریز، اظهار کرد: با توجه به اینکه تجمّعات از مراکز شیوع ویروس کرونا بوده و زندان نیز جزو مکان‌های پرتجمّع است، با اعطای مرخصی و آزادی مشروط زندانیان از این تجمّع کاسته شده اما آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با برگزاری جشن گلریزان و تأمین هزینه آزادسازی فراهم می‌شود.

وی همچنین بر اتخاذ تمهیدات در راستای برگزاری باشکوه جشن گلریزان غیرحضوری امسال تأکید کرد و خیّران استانی را دعوت کرد تا همچون سال‌های گذشته با خیر و احسان خود موجبات آزادی زندانیان را فراهم آورند.

مدیر ستاد دیه استان نیز در این جلسه، ضمن تشریح عملکرد ستاد دیه استان، به آزادی ۴۲۲ نفر از زندانیان غیرعمد و محکومین مالی در سال گذشته اشاره و مبلغ بدهی کل این تعداد را ۱۲۹ میلیارد تومان اعلام کرد.

رسول تقی پور با اشاره به این که در حال حاضر ۳۳۰ زندانی غیرعمد و محکومان مالی در زندان‌های استان هستند، گفت: بدهی این تعداد بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان است.

در این جلسه دادستان مرکز استان به عنوان نایب رئیس ستاد دیه استان منصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز