خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره اوقاف بندر آستارا:

عامل تخریب قبور آرامستان امامزادگان آستارا دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۲۱۹

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مرزی بندر آستارا از دستگیری عامل تخریب سنگ قبور آرامستان بقعه متبرکه امامزادگان ابراهیم (ع) و قاسم (ع) خبر داد.

به گزارش ایلنا، جمشید مهدوی گفت: زن ۳۷ ساله‌ای که اقدام به شکستن و تخریب تعدادی از سنگ قبور آرامستان بقعه متبرکه امامزادگان ابراهیم (ع) و قاسم (ع) این شهرستان مرزی کرده بود، دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه این فرد با استفاده از سنگ، اقدام به تخریب قبر‌ها می‌کرد، افزود: انگیزه او از این اقدام معلوم نیست و میزان خسارت وارد شده به قبور در حال بررسی است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مرزی بندر آستارا از حضور به موقع خادمان امامزادگان برای ممانعت از تداوم اقدام این زن تقدیر کرد و گفت: بستگان اموات نیز از این زن شاکی هستند.

مهدوی افزود: پلیس این زن را با تشکیل پرونده و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده است.

وی گفت: سید ابراهیم (ع) و سید قاسم (ع) از فرزندان امام موسی کاظم (ع) هستند که در سده سوم هجری، به سوی مناطق شمالی ایران رهسپار شدند تا وظیفه خطیر تبلیغ دین اسلام را عهده دار باشند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مرزی بندر آستارا تصریح کرد: در جوار این بقعه، آرامستانی قرار دارد که بومیان منطقه از شهر‌های آستارا و لوندویل و سایر روستا‌های منطقه نیز اموات خود را برای تدفین به آنجا می‌آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز