خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خبر داد:

دستگیری شکارچیان حیوانات وحشی در الموت قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۱۰۶

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: چهار شکارچی حیوانات وحشی پس از شکار ۹ گونه جانوری در منطقه رودبار الموت غربی قزوین دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسن عباس‌نژاد با اعلام خبر افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست هنگام گشت در مناطق حفاظت شده رودبار الموت غربی مشاهده می‌کنند که چهار شکارچی در حال شکار جانوران و حیوانات وحشی هستند.

وی با اشاره به دستگیری شکارچیان از سوی ماموران یگان حفاظت این اداره کل، تصریح کرد: از متخلفان لاشه ۲ راس بز کوهی، ۲ قلاده روباه، یک قلاده سمور و ۴ حلقه مار آتشی کورمار و ۲ حلقه مار کوتوله طوقه‌دار کشف و ضبط شد.

عباس‌نژاد با بیان اینکه شکارچیان دارای سلاح شکاری غیرمجاز بودند، اضافه کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که سلاح‌های شکاری کشف شده از شکارچیان غیرمجاز از نوع قاچاق بوده و به صورت غیرقانونی به دست این افراد رسیده است.

این مسئول ادامه داد: برای حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از شکار غیرمجاز حیات وحش توسط افراد سودجو و قانون شکن، شکارچیان دستگیر شده توسط یگان حفاظت، با همراهی عوامل انتظامی منطقه به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

بخشی از اراضی رودبار الموت غربی جزو مناطق حفاظت شده و شکار و تیراندازی ممنوع استان قزوین است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز