خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر یزد:

توسعه شهر مستلزم همراهی همه عناصر اجرایی و نظارتی است/ بازسازی آب انبارهای قدیمی و موقوفه یزد در دستور کار امسال شورا

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۰۵۸

عضو شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه موضوع مغایرت های مالی باید شفاف شود گفت: تاکید شورای شهر و اعضای این دوره بر شفاف سازی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد،حمیدرضا قمی با اشاره به اینکه ظرفیت قانونی شورای اسلامی شهر باید برای مردم تبیین شود اظهار داشت: آسیب شناسی در مورد وظایف شوراها باید مورد توجه و بررسی قرار گیرد تا مردم از این ظرفیت قانونی بهتر استفاده کنند.

وی با بیان اینکه این دوره شورا در بسیاری از مواقع تعامل سازنده با دستگاه‌‌های مختلف داشته‌است،ادامه داد:اقدامات خوبی در این دوره انجام شده که راه ‌اندازی مرکز اسناد پرونده ثبت جهانی یزد، امضای خواهر خواندگی یزد و گرجستان، بررسی جدی پرونده قطع درختان و پیگیری بحث مغایرت مالی شهرداری از مهم ترین این موارد است.

عضو شورای شهر یزد توسعه مدیریت شهری را مستلزم همراهی و همکاری تمام عناصر اجرایی و نظارتی دانست و بیان کرد: افزایش کیفیت زندگی از جمله مهم‌ترین اهداف این دوره شورای شهر در یزد است.

وی با اشاره به اهمیت اقدامات انجام شده در این دوره ازشورای  شهر یزد، تصریح کرد: احیای آب انبارهایی که در معرض تخریب هستند با مشارکت اوقاف، از جمله برنامه ‌های در دستور کار شورای شهر یزد در سال جاری است.

این عضو شورای شهر یزد توسعه پارک‌ های درون محله‌‌ای را از دیگر اقدامات در دستور کار مدیریت شهری در یزد عنوان و خاطرنشان کرد: طرح ‌های فرهنگی و تفریحی تدوین شده به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شدند و بعد از گذراندن بحران مجددا نسبت به برنامه ریزی و اجرای آن اقدام می ‌شود.

قمی در پایان ایجاد زیرساخت‌های توسعه گردشگری مجازی را یکی از مهم‌ترین رویکردهای مدیریت شهری برای توسعه اقتصادی دانست و بیان کرد: ما باید چالش شیوع کرونا را به فرصت استفاده بهینه از فضای مجازی تبدیل کنیم و گردشگری را توسعه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز