خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تاکید کرد:

نقش مهم کارگران در خودکفایی و جهش تولید

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۸۹۳

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: کارگران در سال جهش تولید نقش مهمی در خودکفایی و پویایی اقتصاد کشور ایفا می کنند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی در حاشیه همایش تجلیل از کارگران و کارفرمایان نمونه سازمان بسیج کارگران وکارخانجات استان ضمن تقدیر از زحمات وخدمات کارگران فعال بسیجی در واحد های تولیدی استان بیان کرد: کارگران به عنوان بازوان اصلی چرخه تولید و صنعت در مقاطع مختلف بحران ها و رویدادهای کشور اجازه ندادند اقتصاد و تولید دچار خدشه شود.

وی گفت: بر اثر شیوع ویروس کرونا فعالان اقتصادی و واحد های تولیدی در ماه های گذشته شرایط سختی را سپری کردند اما در این شرایط سخت کارگران سخت کوش و با اراده ، همچون سربازان خط مقدم، مجاهدانه پای کار آمده و با تولید ملزومات مورد نیاز علاوه بر تامین و تولید کالا های اساسی در افزایش سرعت روند کنترل بیماری کرونا و کاهش تعداد بیماران نقش موثری ایفا کردند.

وی با تشریح برنامه های دولت در رفع مشکلات کارگران، گفت : عوامل اجرایی و در رأس آنها استانداری، تمامی توان خود را به کار گرفته تا در تقویت و پشتیبانی از کارگران بتوانند روحیه کاری و تلاش مضاعف را در بین این قشر فراهم کنند.

 شیبانی تذرجی افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی و صیانت از نیروی کار باید مد نظر باشد و بازرسان کار نظارت مستمری بر این امر داشته باشند چرا که این یک موضوع مهم است و نباید با آن عادی برخورد شود.

 در این همایش جمعی از کارفرمایان و کارگران بسیجی ادارات و کارخانجات استان تجلیل شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز