خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان:

زمینه شکوفایی استعدادهای بانوان هرمزگان باید هرچه بیشتر فراهم شود/ در دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای نسبت به انتصاب بانوان توانمند در مسئولیت‌های مدیریتی صورت گرفته است /دستگاه‌های اجرایی برنامه های اجتماعی و فرهنگی خود را در اسرع وقت اعلام کنند

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۸۸۹

استاندار هرمزگان گفت: باید هرچه بیشتر زمینه را برای شکوفایی استعدادهای بانوان هرمزگان فراهم کنیم.

به گزارش ایلنا از بندرعباس،فریدون همتی در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان هرمزگان با اشاره به استعدادها و توانایی های گسترده بانوان این استان، عنوان کرد: بانوان توانمند و مستعد استان هرمزگان با تلاش خود می توانند در جایگاه های عالی کشور صاحب منصب شوند.

وی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به بانوان صورت گرفته و در استان هرمزگان نیز ظرفیت بانوان در سطوح مختلف مدیریتی به کار گرفته شده و در مسئولیت‌های مهمی منصوب شده‌اند.

استاندار هرمزگان افزود: نقش زنان هرمزگانی در اقتصاد استان نیز بسیار مهم و موثر است و بانوان این استان در فعالیت‌های اقتصادی مشارکت خوبی دارند.

همتی تصریح کرد: باید هرچه بیشتر زمینه را برای شکوفایی استعدادهای بانوان هرمزگان فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سند ارتقای وضعیت فرهنگی و اجتماعی بانوان استان نیز برای بازبینی بیشتر و رفع نواقص به مدیران ابلاغ شود تا نظرات کارشناسی خود را اعلام کنند.

استاندار هرمزگان بیان کرد: دستگاه های اجرایی، برنامه های اجتماعی و فرهنگی خود را در اسرع وقت اعلام کنند و ارزیابی عملکرد دستگاه ها در این حوزه به وزارت متبوع گزارش می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز