خبرگزاری کار ایران

سنجری خبر داد:

کسب رتبه عالی اداره کار خراسان رضوی در شاخص های سنجش سلامت اداری سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۸۷۰

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی از کسب رتبه عالی این اداره کل، در شاخص های سنجش سلامت اداری در سال 1398خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد سنجری در این خصوص گفت:سال گذشته با پیگیری، هماهنگی و تلاش کلیه همکاران، اتفاقات بسیار خوبی را در حوزه سلامت اداری شاهد بودیم و از همه ظرفیت های موجود برای نظارت و صیانت از نیروی انسانی،سالم سازی کار و محیط پیرامون آن استفاده کردیم.

وی گفت: سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم،صیانت از نیروی کار و اصلاح فرایند های مرتبط با آن می تواند یک پویایی در سیستم ایجاد کند و حرکت در مسیر آن قطعاً موجب ارائه خدمات بهتر به مردم و در نتیجه بالارفتن سطح رضایت مندی از این اداره کل خواهد شد.

وی در خاتمه افزود: کسب رتبه عالی در شاخص های سنجش سلامت اداری نتیجه اعتماد و تلاش حوزه های مختلف این اداره کل در مسیر اقدامات پیشگیرانه و شناسایی گلوگاه های آسیب پذیر بوده است و امیدواریم با شفافیت در این حوزه همچون گذشته نگذاریم حق مردم تضییع گردد.

اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در شاخص های اجرای دستورالعمل اجرایی مواد 11 و 19 قانون مدیریت خدمات کشوری، ارتقاء سلامت اداری و کاهش فساد، تشکیل و فعالیت موثر کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم، رسیدگی به شکایات مردمی در بستر سامد، شفافیت ، پاسخگویی ، استقرار و توسعه سامانه های الکترونیک و فناوری های نوین توانست امتیاز کامل را در این شاخص بدست آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز