خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون هوشمندسازی شورای شهر شیراز:

تراموای هوشمند با دیگر سیستم‌های ناوگان حمل‌ونقل همگام سازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۸۱۵

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای شهر شیراز گفت: شهرداری مطالعات همگام سازی سیستم ART (تراموای هوشمند) را با سایر سیستم‌های حمل‌ونقل و ناوگان درون شهری انجام داده و سازوکار اتصال داده‌های ارسالی به مرکز کنترل ترافیک را فراهم می‌کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، لیلا دودمان با اشاره به برگزاری بیست و چهارمین جلسه کمیسیون هوشمندسازی و فناوری‌اطلاعات با حضور اعضا، مدیران، کارشناسان و مشاوران شورا و شهرداری به صورت غیر حضوری و با بررسی موضوع پروژه ART، تصریح کرد: سامانه فوق مخفف کلمه  Autonomous Rail Rapid Transit به معنای حمل‌ونقل ریلی سریع است که از مهم‌ترین دلایل توجه به آن در کمیسیون هوشمندسازی می‌توان به هوشمند ، خودران و بدون اپراتور بودن آن اشاره کرد.

وی اشغال کمتر زمین، حفاظت محیط زیست، انعطاف پذیری، استفاده کمتر از تجهیزات و ناوگان‌ها را از دیگر مزایای این پروژه عنوان کرد.

دودمان با تاکید بر اینکه شهرداری مکلف است در پروژه ART از نظر تخصصی مشاوران ITS و IT و همچنین مشاوران کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات بهره گیرد، اظهار داشت: همچنین در پروژه فوق شهرداری ملزم است مطالعه مکان یابی ایستگاه‌ها را مد نظر قرار داده و گزارش آن را در بازه زمانی مشخص به کمیسیون ارائه کند.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای شهر شیراز ارتقا نرم‌افزارهای جانبی پروژه ART را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: بر این اساس شهرداری باید نرم‌افزارهای جانبی IOT و سرویس دهی به مسافر را توسعه داده و تمام مراحل قرارداد از طراحی تا بهره برداری را به کمیسیون ارائه کند تا مورد بررسی قرار گیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز