خبرگزاری کار ایران

برگزاری پویش همدلی مومنانه برای تامین مایحتاج افراد تحت حمایت بهزیستی فارس

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۸۱۳

سرپرست معاونت هماهنگی موسسات غیردولتی مشارکتهای مردمی و اشتغال سازمان بهزیستی فارس گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و همزمان با شروع ماه مبارک رمضان پویش همدلی مومنانه برای تامین مایحتاج نیازمندان در قالب تهیه سبد معیشتی افراد تحت حمایت بهزیستی استان فارس برگزار شد.

به گزارش ایلنا، پریسا زارعی سرپرست معاونت هماهنگی موسسات غیر دولتی مشارکتهای مردمی و اشتغال سازمان بهزیستی فارس با اعلام این خبر گفت: از ابتدای ماه مبارک تا کنون تعداد ۳۴۶۶ بسته معیشتی به ارزش ریالی ۶۴۸۴۷۶۵۰0۰۰ ریال در  شهرستان های استان تهیه و توزیع شد.

وی با بیان اینکه این مهم با حمایت شرکای اجتماعی اعم از موسسات خیریه تحت نظارت و خیرین ارزشمند استان صورت گرفت گفت: همچنین پرسنل خدوم سازمان بهزبستی با اهدای بخشی از حقوق ماهیانه خود با مشارکت نقدی در تامین بخشی از نیازهای گروههای هدف نقش بسزایی ایفا کردند.

سرپرست معاونت هماهنگی موسسات غیر دولتی مشارکتهای مردمی و اشتغال سازمان بهزیستی فارس خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع مسئولیت اجتماعی در شرایط  شیوع ویروس کرونا و به منظور حمایت از نیازمندان و افرادی که جهت حمایت از دیگران دست از کار کشیده اند با رعایت فاصله اجتماعی در تامین سلامت سایرین افراد اقدامات ارزشمندی در جهت حمایت از افراد کم بضاعت انجام دادیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز