خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خبر داد:

رشد 9/6 درصدی بیمه‌شدگان مشاغل آزاد در تامین اجتماعی گیلان

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۸۰۵

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: تعداد بیمه‌شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی استان در گروه مشاغل آزاد در پایان اسفند 98 به 70096 نفر رسید.

به گزارش ایلنا از رشت، علی حسین‌نژاد (مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان) اظهار داشت: تا پایان سال 97 تعداد بیمه‌شدگان گروه مشاغل آزاد تحت پوشش استان 63942 نفر بود که این تعداد در پایان اسفند 98 با 9/6 درصد رشد به 70096 نفر رسید. 

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه کسبه در حرف و مشاغل مختلف: زنان خانه‌دار، زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیست، نویسندگان و پدیدآورندگان آثار و دانشجویان مهمترین اقشار تشکیل دهنده این گروه هستند، اذعان داشت: زنان سهم قابل توجهی در گروه بیمه‌شدگان مشاغل آزاد گیلان دارا هستند. 

وی همچنین افزود: شمار بیمه‌شدگان اصلی تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان در سال 98 با 3/2 درصد رشد به 245645 نفر رسیده است.

علی حسین‌نژاد با بیان اینکه در سالهای اخیر همواره درصد رشد مستمری‌بگیران از بیمه‌شدگان اصلی در استان بیشتر بوده است، خاطرنشان ساخت: این اتفاق در سال 98 به صورتی ویژه شکل گرفت به گونه‌ای که تعداد افزایش مستمری‌بگیران نیز از تعداد رشد بیمه‌شدگان اصلی بیشتر بوده است که این مهم در شاخص نسبت پشتیبانی کاملاً ملموس و اثرگذار است. 

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان یادآور شد: تعداد مقرری‌بگیران بیمه بیکاری در پایان سال 98 نسبت به سال قبل از آن با 3/7 درصد رشد به 9008 نفر رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز