خبرگزاری کار ایران

خلیل بهروزی فر:

سازمان تامین اجتماعی نقشی موثر درامنیت اجتماعی کشور داراست

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۸۰۰

نماینده منتخب مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت:سازمان تامین اجتماعی نقشی موثر درامنیت اجتماعی کشور داراست .

به گزارش ایلنا از رشت، نماینده منتخب مردم شهرستانهای فومن و شفت در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ،طی سخنانی خدمت به مردم و یاری رساندن به مدیران استانی را از اهداف نمایندگان منتخب برشمرده و با اشاره به اینکه تامین اجتماعی با مخاطبین گسترده و فعالیت اقتصادی اجتماعی تاثیرگذار در جامعه به منزله یک دولت قلمداد میگردد، اظهارداشت : این سازمان نقشی موثر در ایجاد امنیت اجتماعی کشور داراست .

نماینده منتخب مردم شهرستانهای فومن و شفت با بیان اینکه اراده ، فکرمشترک ، وفاق و همدلی و شناخت یکدیگر ازویژگی های نمایندگان منتخب استان درمجلس یازدهم است ظرفیت موجود را برای بهره مندی مدیران و دستگاهها بسیارارزشمند وخوب دانسته و اظهارداشت : گیلان به سبب تعداد نمایندگان حاضر درمجلس ازاستانهای اثرگذار درکشور است .

وی وفاق و همدلی را ابزاری مهم برای گامهای موثر درجهت منافع مردم و اهداف نظام قلمداد نموده و اذعان داشت : اولویت امروز کشور تکیه بر تدابیر و خط مشی رهبری است .

 بهروزی فر دربخش دیگری ازسخنان خود ، بازنشستگان را قشری شریف که جوانی خود را برای توسعه و آبادانی کشور صرف نموده اند معرفی و اظهارداشت : ازاین رو نگاه مسئولان باید به این گروه متفاوت باشد .

نماینده منتخب مجلس یازدهم در حوزه انتخابی شهرستانهای فومن و شفت پشتیبانی مردم را بالاترین سرمایه محسوب و افزود : سمت ها و عناوین ما امانتی از جانب مردم است و مسئولیت همچون گام برداشتن برلبه تیغ است که هرگونه بی عدالتی درآن منجر به خسران و صدمه دیدن خواهد بود . 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز