خبرگزاری کار ایران

حاج محمدی مطرح کرد:

شهرداری رشت در جلوگیری از تخلفات ساختمانی جدی است

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۷۹۴

شهردار رشت در نشست معاونان خدمات شهری مناطق پنجگانه و روسای نواحی ۱۵ گانه شهرداری رشت از جدیت این شهرداری در ارتباط با جلوگیری از تخلفات ساختمانی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت،در این نشست که سرپرست معاونت خدمات شهری، مدیر حراست و مدیر امور حقوقی شهرداری رشت هم حضور داشتند، شهردار خطاب به روسای نواحی گفت: کار شما در همه نواحی ۱۵ گانه شهر رشت دارای اهمیتی ویژه است چون شما خط مقدم مبارزه و برخورد با انجام تخلفات ساختمانی و ساخت و سازهای غیرمجاز هستید.

وی ادامه داد: انجام ساختمان سازی غیرمجاز به نوعی تضییع حقوق شهروندی هم است و شهرداری رشت با جدیت و به طور قاطع با اینگونه تخلفات برخورد می کند.

 حاج محمدی سپس تاکید کرد: همه روسای نواحی باید این موضوع را به عنوان یکی از اصلی ترین وظایف و برنامه های خود در سال ۱۳۹۹ در نظر بگیرند تا با متوقف شدن آهنگ سریع ساخت و ساز غیرمجاز و غیرقانونی، سیما و چهره شهر را سر و سامانی مشخص بدهیم.

شهردار رشت سپس تاکید کرد: بافت اصلی شهر رشت بافتی زیبا و دلپذیر است اما گهگاه ساختمان سازی های غیرمجاز سبب نازیبایی و تغییر حالت آن می شود.

حاج محمدی سپس بر سلامت کاری روسای نواحی تاکید کرد و گفت: قطعاً شما مشکلات و مسائل بسیاری دارید که خواستار حل آنها هستید و من هم اینجا هستم تا به مسائل و موضوعاتی که مطرح می کنید، گوش دهم.

در ادامه این نشست هر یک از روسای نواحی مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و شهردار رشت هم با دقت موضوعات لازم را نوشت.

کمبود نیروی انسانی، نبود تجهیزات، کم بودن امکانات، ایجاد ناهماهنگی های بین بخشی، توجه به مسائل حقوقی و مالی نیروها، هماهنگی بین نواحی، مناطق و شهرداری مرکز از جمله مسائلی بودند که روسای نواحی ۱۵ گانه شهرداری رشت با ناصر حاج محمدی در میان گذاشتند و او هم قول مساعد برای پیگیری و حل مسائل و مشکلات مطرح شده را داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز