خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار گیلان عنوان کرد:

تسهیل فرآیند جستجوی کسب و کارهای برخط با سامانه بیهین

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۷۸۴

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان با اشاره به راه اندازی سامانه معرفی کسب و کارهای آنلاین با عنوان بومی بیهین، این سایت را موجب تسهیل فرایند انتخاب و جستجوی کسب و کارهای برخط برای هم استانی ها ذکر کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، کیمیا تنهایی در جلسه کمیته تخصصی کسب و کارهای مجازی استان اظهار داشت: در اجرای دستور استاندار مبنی بر ضرورت تدوین ساز و کار لازم جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انسانی در گسترش بیماری با پویش «درخانه بمانیم» و «از خانه بخریم»از طریق ترویج و ترغیب مردم به استفاده از سامانه‌های الکترونیکی و کسب و کارهای مجازی در بستر اینترنت ، سایت http://bihin.ir (پورتال معرفی کسب و کارهای آنلاین) مصوب جلسات ستاد استانی مدیریت کرونا برای تأمین کالا و ارائه خدمات راه اندازی شد.

وی با یادآوری معنای کلمه بیهین  در گویش گیلکی به معنای "بخر" ادامه داد: این سایت که توسط نیروهای بومی در استان راه اندازی شده؛ با گردآوری کسب و کارهای اینترنتی فعال استان و معرفی آنها به گیلانیان، فرایند انتخاب و جستجوی کسب و کارهای برخط را برای هم استانی ها تسهیل می‌کند.

معاون استاندار گیلان برقراری ارتباط بهتر و موثر میان کسب و کارهای اینترنتی و مشتریان را نیز از اهداف پیاده سازی سامانه "بیهین" ذکر کرد.

به گفتنه تنهایی؛ به فرمانداری­ها، دستگاه­های اجرایی، سازمان­ها، شهرداری­ها، دانشگاه­ها و مراکز آموزشی استان تکلیف می شود ضمن بارگذاری پوستر و لوگوی سایت بیهین در پایگاه­های اطلاع­ رسانی خود، به تبلیغات محیطی در ادارات نیز اقدام کنند.

وی با اشاره به وارد آمدن خساراتی به کسب و کارها ناشی از شیوع کرونا خاطرنشان کرد: این سامانه می ­تواند به صاحبان کسب و کارها در معرفی کالاها و فروش آن کمک کند ضمن آنکه صاحبان مشاغل دیگری که دارای سایت اینترنتی یا اپلیکیشن بوده و مجوز­های لازم را اخذ کرده باشند، می­ توانند در این سامانه ثبت­ نام کنند.

وی از هم ­استانی ­های خود خواست با مراجعه به سایت bihin.ir ، از خانه خرید خود را انجام داده و با هدف کمک به قطع زنجیره شیوع کرونا ، جز به اضطرار از منزل خارج نشوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز