خبرگزاری کار ایران

در گلستان رخ داد؛

بازگشت زندانی فراری از دیار باقی پس از 3 سال/ تغییر چهره و زندگی مخغیانه برای فرار از ۲۵ سال حبس

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۷۶۰

فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری زندانی فراری که خانواده‌اش مدعی فوتش بودند، در شهرستان گنبدکاووس خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار روح الامین قاسمی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه زندانی فراری که از ۳ سال قبل بنابر اعلام خانواده اش فوت کرده بود زنده است، مراتب در دستورکار پلیس آگاهی شهرستان گنبدکاووس قرار گرفت و اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی پلیس در این راستا آغاز شد و سرانجام با پیگیری‌های بی‌وقفه ماموران مشخص شد متهم در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان اقامت دارد.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه سوابق متعدد سرقت، آدم‌ربایی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان در پرونده این زندانی فراری وجود دارد، تصریح کرد: ماموران طی هماهنگی با مقام قضایی و در عملیاتی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سردار قاسمی گفت: متهم در تحقیقات مقدماتی پلیس اعلام کرد پس از اینکه با قرار وثیقه از زندان آزاد شد با تهیه گواهی فوت جعلی و مراسم ختم، مدتی متواری شده و با تغییر چهره زندگی مخفیانه‌ای را دنبال کرده است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه مراجع قضایی برای این زندانی فراری ۲۵ سال حبس در نظر گرفته بودند، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز