خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان استان خبر داد:

اجاره بهای ۴۱ باشگاه ورزشی در قزوین بخشیده شد/ توزیع اقلام بهداشتی توسط هیا‌ت‌های ورزشی در استان

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۶۶۱

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: تاکنون اجاره بهای ۴۱ باشگاه ورزشی در استان قزوین با توجه به شیوع کرونا توسط مالکان بخشیده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عباس‌علایی‌مقدم در جلسه ستاد کمک‌مومنانه، اظهار کرد: باشگاه‌های ورزشی استان تا به امروز به دلیل اینکه در دسته مشاغل پرخطر بوده‌اند تعطیل هستند و همین موضوع، مشکلات معیشتی و اقتصادی زیادی را برای مربیان و باشگاه‌داران استان به وجود آورده است.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: درخواست داریم بسته‌های معیشتی و تسهیلاتی برای مربیان و باشگاه‌داران استان تهیه و توزیع شود چون فعالان این حوزه به دلیل تعطیلی باشگاه‌ها در ردیف اقشار آسیب‌پذیر قرار گرفته‌اند.

علایی مقدم بیان کرد: ۲۹۷ باشگاه ورزشی در استان فعالیت داشتند که با شیوع کرونا متضرر شده‌اند و مستحقق دریافت وام قرض الحسنه هستند.

وی با اشاره به تهیه و توزیع اقلام بهداشتی از سوی هیئت‌های ورزشی استان، اضافه کرد: در ایام کرونا تقریبا ۳۴۱ هزار ماسک و لباس حفاظتی( گان) توسط سازمان‌های مردم نهاد استان و هیات‌های ورزشی تولید شد و ۶۲ هزار و ۴۰۰ میان وعده غذایی نیز میان بیمارستان‌ها و پرسنل آنها توزیع شد.

این مسئول ادامه داد: همچنین هزار و ۳۰۰ بسته غذایی تهیه و ۴۶۰ کلیپ ورزش در خانه توسط هیئت‌های ورزشی پخش شد که نقش موثری در افزایش نشاط و شادابی اجتماعی و ارتقای سلامت شهروندان داشت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خاطر نشان کرد: در ایام کرونا با راه اندازی پویش همت جوانانه و کمک مومنانه روزانه ۱۱۰ بسته غذایی توسط هیات شنا توزیع شد و ۳۶۰ بسته دیگر نیز به ارزش ریالی ۱۳۲ میلیون تومان آماده توزیع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز