خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با سایت پرویی libero:

"میمبلا "خواستار جدایی از تراکتورسازی شد/ در ایران فوتبال وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۶۳۴

بازیکن پرویی تیم فوتبال تراکتور در مصاحبه‌ای از تصمیم اش برای جدایی و اتمام قراردادش با تراکتورسازی تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سایت پرویی libero طی گزارشی به اتمام قرارداد ویلیان میمبلا با تراکتور تبریز در ماه جولای (تیر ماه) اشاره کرد و مدعی شد آرزوی او این است که به بازی در خارج از کشور پرو ادامه دهد و به فوتبال این کشور بازنگردد.

ویلیان میمبلا در این گفت وگو اظهار داشت: فکر می‌کنم قراردادم را با تراکتور تمدید نکنم. من منتظرم که قراردادم در ماه جولای (تیرماه) به پایان برسد و با این باشگاه صحبت می‌کنم تا ببینم چه کاری می‌توانم انجام دهم تا به پرو برگردم زیرا در اینجا فوتبال وجود ندارد. ایده من این نیست که به پرو برگردم و تمایل من این است که در اروپا یا آسیا به فوتبالم ادامه دهم، اما اگر در اینجا فرصت نداشته باشم و تیمی پیدا نکنم مجبور خواهم شد برگردم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: فوتبال اینجا در ایران قبل از وقوع ویروس کرونا متوقف شده بود. ما ۳ بازی انجام دادیم و همه چیز شروع شده بود تا اینکه اعلام شد بازی‌ها برگزار نمی‌شود. ما فقط تمرین می‌کردیم. با این حال رفت و آمدها در خیابان ها به حالت عادی برگشته و شما می‌توانید به باشگاه هم بروید. 

میمبلا در این فصل در ۱۲ بازی برای تراکتور انجام داده که در ۸ بازی در ترکیب اصلی بوده و موفق شده یک گل به ثمر برساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز