خبرگزاری کار ایران

هواشناسی آذربایجان شرقی اعلام کرد:

وزش باد و بارش باران از روز سه‌شنبه در آذربایجان شرقی/ احتمال آبگرفتگی معابر عمومی

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۵۸۸

مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: سامانه بارشی جدیدی همراه با وزش باد، از بعد از ظهر سه شنبه 16 اردیبهشت تا روز پنجشنبه 18 اردیبهشت تمامی نواحی استان، به‌ویژه نواحی جنوبی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،افشین ابراهیمی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به بارش باران که گاهی به صورت رگبار و رعد و برق خواهد بود، توصیه می‌شود از اتراق و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و حضور در ارتفاعات اجتناب شود.

ابراهیمی خاطر نشان کرد:سامانه بارشی جدیدی همراه با وزش باد، از بعد از ظهر سه شنبه 16 اردیبهشت تا روز پنجشنبه 18 اردیبهشت تمامی نواحی استان، به‌ویژه نواحی جنوبی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی با اشاره به وزش باد گاهی تا شدید و گرد و خاک افزود: احتمال سقوط اشیا و شکستن شاخه‌های درختان دور از انتظار نبوده و توصیه می‌شود از استحکام پوشش گلخانه‌ها اطمینان حاصل شود.

وی تاکید کرد: آبگرفتگی معابر عمومی، بالا آمدن آب رودخانه، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی دور از انتظار نیست و توصیه می‌شود اقدامات پیشگیرانه لازم جهت جلوگیری از حوادث و خسارات احتمالی به‌عمل آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز