خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور مالیاتی استان خبر داد:

تمدید مهلت اظهارنامه مالیاتی در قزوین تا شهریور ماه

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۵۸۷

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین از تمدید مهلت تکالیف مالیاتی تا پایان ۳۱ شهریور ماه امسال در استان قزوین به منظور حمایت مالیاتی از کسب و کارها خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سعید حوائج با اعلام این خبر اظهار کرد: به پیشنهاد سازمان امور مالیاتی کشور و مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا و به منظور حمایت مالیاتی از کسب و کارها، موعد مقرر در قانون مالیات‌های مستقیم و مالیات بر ارزش‌افزوده نسبت به تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی و رسیدگی‌های مالیاتی که مهلت انقضای آن اول اردیبهشت تا ۳۱ تیرماه بود به مدت ۲ ماه و حداکثر نیز تا پایان ۳۱ شهریورماه جاری تمدید شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان با بیان اینکه پیش از این و براساس قانون، مودیان مکلف به ارائه اظهارنامه در خرداد و تیرماه بودند، تصریح کرد: براساس این مصوبه، مهلت ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی برای صاحبان مشاغل و اشخاص حقیقی تا پایان مرداد ماه و برای اشخاص حقوقی و صاحبان املاک استیجاری نیز تا پایان شهریور ماه تمدید شده است.

به گفته حوائج، اظهارنامه مالیات بر ارزش‌افزوده دوره اول (فصل بهار) سال ۹۹ که مهلت آن تا ۱۵ تیرماه بود، تا ۱۵ شهریورماه تمدید و همچنین تمامی سال مالی شرکت‌ها نیز طی این بازه زمانی به مدت ۲ ماه و حداکثر تا  ۳۱ شهریور مورد تمدید قرار گرفت.

وی عنوان کرد: مهلت رسیدگی به اظهارنامه‌ها نیز به مدت ۲ ماه تمدید و از این رو رسیدگی به عملکرد اظهارنامه‌های سال ۹۷ و ۹۸ هم ۲ ماه تمدید خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز