خبرگزاری کار ایران

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اعلام کرد:

تکذیب شایعه فوت کودک ۱۱ ساله بویراحمدی بدلیل ابتلا به کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۵۵۶

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اعلام کرد: خبر فوت کودک ۱۱ ساله به علت کرونا که در بعضی از رسانه ها منتشر شده صحت ندارد.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اعلام کرد خبر فوت کودک ۱۱ ساله به علت کرونا که در بعضی از رسانه ها منتشر شده صحت ندارد و بیمار در تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ با پیشینه بیماری‌های زمینه‌ای قلبی و ریوی (C H D)، کانال مشترک دهلیزی بطنی با نقص دیواره دهلیزی بطنی به همراه فشار بسیار شدید شریان‌های ریوی ناشی از بیماری(sever ph +AVSD ) به همراه یک بیماری ژنتیکی و افزایش آنزیم کبدی در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج بستری که در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۹۹ در بیمارستان شهید دکتر جلیل پذیرش و جواب تست کووید ۱۹ بیمار در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۹۹ منفی اعلام شد.

قابل ذکر است که بیمار نیازمند و وابسته به اکسیژن بود که به علت دارا بودن بیماری زمینه‌ای قلبی- ریوی از همان روز اول به بخش آی. سی. یو منتقل و توسط فوق تخصص قلب و عفونی ویزیت و داروها تنظیم شدند ولی متاسفانه در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ۹۹ بیمار به علت شدت بیماری مزمن قلبی و ریوی درگذشت.

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج حق شکایت را برای خود محفوظ داشته و سایت‌های منتشر کننده خبر را به جهت تشویش افکار عمومی مورد پیگیری قضایی قرار خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز