خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

ورود سامانه بارشی به کشور از فردا/ تداوم بارش‌ها امروز در 2 استان شرقی/ وزش باد شدید در تهران

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۵۴۱

کارشناس سازمان هواشناسی ضمن تشریح وضعیت آب و هوایی تهران و دیگر استان‌های کشور طی دو روز آینده از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی ضمن تشریح وضعیت آب و هوایی کشور در دو روز آینده گفت: امروز ادامه بارش‌ها را در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی داریم که این بارش‌ها در اواسط امروز به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: همچنین امروز در بخش‌هایی از شمال غرب کشور بارش‌های پراکنده‌ای رخ می‌دهد که در سایر مناطق آسمان صاف تا کمی ابری و با افزایش نسبی دما همراه خواهد بود.

رفیعی خاطرنشان کرد: در روز سه‌شنبه ورود سامانه بارشی جدیدی را از سمت غرب و شمال غرب خواهیم داشت و موجب بارش شدید باران در این مناطق خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: در روز چهارشنبه گستره این بارش‌ها علاوه بر غرب و شمال غرب به استان‌های واقع در دامنه زاگرس مرکزی، دامنه البرز مرکزی، جنوب غرب کشور و سواحل غربی خزر می‌رسد که این بارش‌ها با رگبار و رعد و برق و وزش موقتی باد و در مناطق مستعد با تگرگ همراه هستند.

رفیعی تصریح کرد: ادامه بارش‌ها در روز پنجشنبه شمال غرب و بخش‌هایی از غرب کشور را به صورت پراکنده فرامی‌گیرد که این مسئله در روز جمعه هم تنها در شمال غرب کشور ادامه‌دار خواهد بود.

وی ادامه داد: پدیده غالب امروز در بخش‌هایی از استان‌های قزوین، البرز، تهران سمنان، قم، مرکزی، سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان، اصفهان، خراسان رضوی و جنوبی وزش باد شدید خواهد بود، همین شرایط را در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه برای بخش‌هایی از جنوب و جنوب غربی، بخش‌هایی از مرکز، جنوب و دامنه‌های جنوبی البرز پیش‌بینی می‌کنیم که سبب گرد و غبار در این مناطق می‌شود.

رفیعی تصریح کرد: هوای تهران امروز صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود که در برخی ساعات وزش باد شدید همراه است.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: حداکثر دمای هوای تهران امروز به ۲۵ درجه سانتیگراد خواهد رسید که در طول هفته با افزایش نسبی دما همراه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز