خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور اجتماعی استانداری خبرداد:

کمک ۳۴ میلیارد تومانی تشکل‌های مردمی قزوین در ایام کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۴۳۱

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین از کمک های بهداشتی و معیشتی تشکل‌های مردمی در استان قزوین به مبلغ ۳۴ میلیارد تومان میان اقشار آسیب پذیر خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مریم بیدخام در پنجمین جلسه ستاد رزمایش کمک مومنانه که در استانداری قزوین برگزار شد، گفت: بعد از شیوع کرونا برای حمایت از اقشار آسیب پذیر، سیل کمک‌های مردمی به صورت خودجوش اتفاق افتاد و با وجود اینکه کرونا آسیب‌های زیادی را برای اقشار مختلف داشت اما باعث ایجاد روحیه انسجام، همدلی و کمک به آحاد جامعه شد.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری با اشاره به بسیج مردمی و مشارکت‌های اجتماعی در این طرح، افزود: به طور متوسط همه تشکل‌های مردم نهاد به صورت غیر مستقیم در پیشگیری و مقابله با کرونا کمک کردند اما ۵۰ تشکل مردمی به صورت مستقیم به این موضوع ورود کردند.

بیدخام گفت: این تشکل‌ها سه میلیارد و ۵۲۶ میلیون تومان در قالب بسته‌های بهداشتی، لباس گان و بسته‌های حمایتی و معیشتی از جمله گوشت و برنج و... را توزیع کردند.

وی اضافه کرد: همچنین گروه‌های اجتماعی و جهادی و کانون‌های بسیج محلات ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک کردند که در قالب همان بسته‌های بهداشتی و معیشتی به اقشار آسیب پذیر صورت گرفت.

این مسئول ادامه داد: کمک‌های مردمی هم به دانشگاه علوم پزشکی قزوین مبلغ ۱۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بوده است که مجموعا این کمک‌ها به مبلغ ۳۴ میلیارد تومان صورت گرفته که برای بیماران در بیمارستان‌ها و اقشار آسیب دیده هزینه شد.

بیدخام اضافه کرد: این میزان مبالغ جمع آوری شده غیر از کمک‌های مردمی واریز شده به ستاد رزمایش همدلی و شماره حساب آن بوده است که در صورت جمع آنها عدد قابل توجهی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز